Dan före the jul

Sitter hos mormor o morfar o dricker julmust har precis klätt deras gran åt dem :) så fin så fin
Igår åt vi julmiddag hos mamma o linus sov hos mig de roligaste var nog citatet...

"hos oss får man mjuka elller hårada paket
 men här får man blöta."
Som linus kläckte ur sig när vi upptäkte att hans lilla paket hade trillat ner i julgransfoten :P

Ne nu ska jag ta mig en promenad hem igen o lägga mig i sängen o kolla på bonus material i filmer ahaha jag vet töntigt men älskar o se hur de gjort filmerna :P

btw snart kommer en liten guide till vintersmink när min kamera
har vaknat o en speciell nyårs sminkning för fia :)


Håll ögonen öppna o datorerna på,
och om jag inte skriver något imorrn så ha en riktigt GOD JUL nu allihopa.

Godjul pussar på er små människor :)




Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅ! :D jag längtar :D



GOD JUL! <3<3

2009-12-23 @ 20:41:13
URL: http://brungard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0