Enkel guide till "Smokey eyes"

Hahaha tönt jag är men jag lägger upp de här ändå...

Du behöver: ( Märke kvittar, jag har bara använt billigt skit idag ^^)



Steg1: Börja med att ta den skimrande skuggan och applicera över hela ögonlocket upp till ögonbrynet.



Steg2: Applicera den gråa skuggan över hela ögonlocket.



Steg3: Ta den svarta skuggan och måla ett V efter den röda amrkeringen.
Glöm inte sudda ut skarpa linjer med den stora borsten.



Steg4: Rama in ögonen med kajal eller flytande eyeliner. Här valde jag kajal för att ge ögat en mer rockig känsla.
Det är en smaksak.



Steg5: Böj dina fransar och applicera massor me marcara :)
Använd den vita skuggan för att highlighta precis under brynet.

Steg6: And youre done :)


Tröttöga



Jag säger inte att de här e rätt sätt att göra de på bara att de e hur jag gör ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0