Lite nomineringar ^^ tyvärr vinner ni ära :)

Årets kille
Linus ofc, den sötaste o roligaste mysiskrummeluren <3



Årets knasboll
Grattis Erik du tar priset med dina finuligalunchhistorier.



Årets film
Måste bli mamma mia bästa feelgood filmen :)



Årets utlandsresa
Espana me marri o co ^^ mushimushimushi på er :)



Årets köp
Hihih min klocka ^^ så finsåfin Lila me guld o stenar yeeah



Årets mysbrudar
Mina älskade klasstjejor+Wanda
varför har jag ingen bild på alla samtidigt :( aja ni vet vilka ni e va stolta :)



Årets Porris
Hiihihi lilla pennigail;) inte så oväntat bebi <3



årets konserter:
Britney, Priest, Hamerfall, Sabaton
Alla har sin charm men priest har jag mest minnen från även om själva konserten inte va den bästa av dem.
Älskade han galna handklapparen som inte va i takt :P



Årets döing
Yes ingen har väll missat att king of pop är död. Lägger faktiskt upp en låt här oxå^^





Årets prylbög ^^
Robban :P inte förvånad, hur många mobiler bytte du iår? :P



Måste passa på att nämna alla i gänget
Fredrik, Nalle, Blom, Erik,Robert,Kjäll,Linus,Rasmus,Marre

Glad att vi håller ihop fast vi inte trodde de ;) ni förgyller mina helger stor nyårspuss till er!

Måste oxå nämna alla i björkvik! Tack för erat stöd ni e asum! Saknar er!





Kommentarer
Postat av: EMMELIST

vad roligt att du vill vara med och tävla :D



bra sista dag på året?

2009-12-31 @ 16:33:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE -----------------

Hej! Hoppas du hade en trevlig nyårsafton!=) Vad hittade du på vid tolvslaget? Kram:)

2010-01-01 @ 15:31:19
URL: http://hotvogue.blogg.se/
Postat av: Adam S

Svarar: Tack! Härligt att höra, men inspiration till vad? =)

2010-01-01 @ 22:01:01
URL: http://addedraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0