SnöAmandie

Snösnö, åå va fint.. att se på.
ÅÅ va mysigt att promenera hem i snön tänkte jag men då anade jag inte vad vädret hade tänkt sig.
Som vanligt när de e kallt får jag hicka väldigt lätt o varje gång jag hickar spelar min mössa mig ett spratt.
Alltså den far åt fanders.

Så promenernade i snön utan vinterskor (som föresten är pretty hala) klappar jag omkring i snön då vinden får för sig att börja blåsa. Så upp drar jag min krage på tröjan så att jag bara nästan ser var jag går.

De smartaste hade nog varit att dra ner mössan över ögonen o titta genom de små hålen i mössan men kom igen hur smart ser man ut så? xD

btw jag snubbla påväg till skolan o eftersom jag frös om tassarna hade jag händerna i fickorna vilket resulterade i
ingenting att ta emot sig med. Så då blev jag en Snöamandie.

Sammanfattning:
Jag måste köpa en vinterjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0