Baconsjuka?

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag eftersom jag varit/är sjuk.
-riktigt dålig faktiskt :(
Inte varit i skolan, wiie me alla uppgifter -.-
Har bara legat i sängen men idag kom pappa o hämta mig :P
men bara att ta sig till bilen och ur bilen va sjuktjobbigt.

De börja i onsdags.
som den vattenälskare jag är insåg jag att jag håller på att bli sjuk då jag inte tkte vattnet smakade gott. När jag sen tappade aptiten ( chockernade i know :O ) så bröt allting ut.
40g feber och svårt att andas.

Haft svårt att äta men jag får dricka ngra speciella dycker med proteiner för en hel måltid. Som jag fick av mami.
Tråkigt att inte ha ngn energi. att jag häromdagen kunde sitta upp en stund var för mig ett stort framsteg.

nu ska jag krya på mig :P

puss




Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare Amanda!

Du måste krya på dig!

Jag saknar dig och ditt glada humör i skolan :D



Krya på dig baby! <3<3

2009-11-08 @ 20:44:21
URL: http://brungard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0