Grannar?

Igår när jag kom hem från plugget stog en flyttbil på min grannes tomt.
 åhå han ska flytta. inte för att de spelar mig ngn roll för jag har aldrig pratat med dem.
inte ens hälsat när man hämtar posten samtidigt.

Igår såg jag på Grannfejden för första gången och herregud!
För er som inte såg de så handlade de om ett stall typ de va väll där programmet fick min u ppmärksamhet.
En tant va hlet sjuk hon måste ju varit typ mytoman. Helt crazy :P

http://www.tv3.se/

För er som inte sätt de tkr jag ska gå in på tv3s play grej o kolla på de.
Jag va chockad.
Faktiskt.

Kanske e det bra att jag aldrig haft någon relation till mina grannar.
Man vet ju aldrig man kanske skulle hamnat i en grannfejd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0