MÅNDAG

Jaha då va de måndag igen... kan berätta att jag inte sovit mkt alls inatt :(
min helg var:
FRE: fest i bromma. Jag o Fanny börja hos Elli sen åkte vi till Sollentuna o mötte Olivia o i Solna träffa vi Jannie o CO.
kul kväll xD bilder kommer senare haha.
"Jag trivs bäst i öppna landskap" - brudar ni förstår :P

LÖR: Va me baby, åt middag spela gitarr o så. mysmys
måste säga att jag e verkligen ett hopplöst fall när de gäller gitarr... åå de rimma ju :)
SÖN: Bio me Pontus, Kattis, Nea såg zombieland :p
Jag vet  jag vet jag har snackat om att "zombies e så typ 80-tal varför gör de fortfarande sånna filmer? TÖÖÖNTIGT"
Men den va rolig lite äcklig (okey mkt äcklig) men rolig.
lite dålig uppdatering nu pga internetbrist.
Nu ska jag snart fika me Marre på hålet.
Fralla med ost o skinka + varm choklad med grädde som vanligt
- jag tror jag behöver mer variation i mitt liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0