Ram +Tavla = -.-

Min dag började me att pappa och jag åkte till ikea.
Efter mycket om och men hittade vi inte de måttet jag behövde så vi tog de närmaste 30x88 vilken idiot hittar på ett sånt mått när jag behöver 90 de e bara för att jävlas. Svart ram var ju det jag ville ha men nehej retstickorna på ikea ville såklart göra den i 50x88 så det blev en silvrig

Aja sen väl hemma då vi ska få in motivet i ramen måste vi ju kapa 2 cm så då gör vi de men då visar det sig att mitt motiv råkar vara 30,5 cm yeey så fram med rakblad och försöka kapa bort den lilla delen och få det rakt och fint vilket lyckades ganska bra men resulterade i fina (iofs raka) stäck i diskbänken.

Ja så när vi väl fått ihop allting så skulle den upp på väggen.
Först startade inte borren men efter 20min trix starta den äntligen. Ja då var de dags att borra.
Sen kunde vi inte hitta en sån där liten plugg grej med hål i så de letandet tog ett tag men tillslut hittade vi en yaay i med skruv och upp med tavan på väggen...

... och det blev jättefint :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0