film

ligger i sängen o kollar på lejonkungen, min absoluta favoritfilm!
tänkte jag skulle dela med mig av min favorit scen^^
00-02.39



Sjukt mäktig scen.
 ryser varje gång. hoppa fram en liten bit o kolla när simba springer i sanden oxå wiiie då får man knottror på armarna ^^

Rafiki är så klok när de pratar om att återvända till de förflutna.
-Det kan göra ont, men som jag ser det kan du antingen rymma från det eller lära av det.

tänk på det!
Det kan kännas jobbigt att återuppta gamla minnen men det kan oxå vara nyttigt.
att rymma från ngt gör det bara lättare för stunden men jobbigare i längden.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Men det står även "fortsättning följer".. Jag orkar inte diskutera detta ändå, alla tkr vi olika och tur är det!

Ha det bra!

2009-10-27 @ 15:19:39
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0