kvälls mys

Sitter i rummet me så många tända doftljus att de börjar sticka i hjärnan.
Bion va bra många säger att den inte va så bra som man kunde tro men jag gillade den, eftersom jag är dansare själv ser jag en ny känsla för varje plie, varje spot me huvudet och varje piruett. Den förmedlar verkligen de jag försöker med.
Dans är så mkt mer än bara steg.
Det är en känsla, en passion med så mkt baktanke bakom varje steg.
Att bara dansa steg efter steg ger ingenting, det måste finnas ngt mer där.
Känslan.
Kämparglöden.

Sen gick vi runt o kollade i affärer, köpte en träningströja.
Någon som tänkt på hur butiksbiträden altid är så onaturligt trevliga mot äldre och har inget tålamod alls med ungdommar?

Idag när jag kom fram till kassan så började hon i kassan att plocka upp varor istället,
kom igen vadå kundservice?
ska man behöva be om att de ska ta betalt?

snart kommer baby hit o kollar film wiiiie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0