Godmorgon :D

Ja jag e vaken så här tidigt :O

haha skjutsade linus till centrum för en timme sen han skulle repa me bandet.
Men nu ligger jag här i sängen o vilar o ser på MTV, de listar top 10 classics ( musikvideos)
intressant faktiskt :D

Men nu kom de massa skit, de började bra...

har lite planer idag förutom att ligga här i sängen o äta nudlar^^

- Visning av hus
- 17.00 Vara på dramaten för nån inspelning

aa right jag måste bestämma vad jag vill göra när jag fyller år me.



Berättade jag att min TV gått sönder? Så nu har jag den här som tar upp hela bänken o e typ enormt tjock hahah :D men den e asum o spela NES på ^^

Men nu e min älskade dvd borta men aja större bild o lite tjut ur högtalarna de funkar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0