Hanson...

thats right :O idag under videolektionen kom jag helt random ihåg en musikvideo jag tyckte jättemkt om när jag var liten o glodde på MTV hela dagarna, thats right ni vet när MTV faktiskt sände musikvideos.

iaf den här musikvideon tyckte jag jättemkt om när jag var liten så jag gick hem o kolla upp den o måste säga att det var nog snarare bröderna Hansons långa hår o gulliga smile som lockade än själva videon i sig för den.. ja är inte så speciell direkt...

haha asså shit hanson.. deras MMM Bop som man typ lyssna sönder i lågstadet o tapetserade rummet med, gårdagens Jonasbrothers. Fast de tål jag inte!

Iaf så gjorde bröderna Hanson en come back eller ja vi vet ju alla hur sådana brukar gå... men så såg jag ett klipp idag med yngsta brorsan o han e fan gift o har barn nu :(

konstig han ska alltid vara 11år o spela sina trummor,
tror de här betyder att jag oxå börjar bli gammal :O



Måste ju säga att de blev en förändring till de bättre utom Zac han ska ju va liten!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hehe jag tapetserade också med Hanson när jag var typ 12. Men har du sett deras nya video å så då? Kolla här: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=104317949. De har faktiskt hållit på hela tiden sedan de slog igen, om än i lite mindre skala, så att snacka om en comeback är nog lite fel... Och de har ju vuxit lika mycket som man själv på den här tiden!

2010-05-07 @ 21:53:27
URL: http://wickit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0