hemma from the galaxy

Då va man hemma då rätt så sliten o trött kan jag säga me tanke på den lilla sömnen, under resan han massa roliga saker hände o en del små halv roliga you guys know what i mean...
men asum annars :D

Resans ...
Fullaste:
Julia, behöver nog inte ens förklara de...
Brutalaste: Simon... du borde nästan inte få skämta ibland :P
Äckligaste: PEDDOT! no doubt!
Värsta hytt: avloppshytten eller spyhytten...
Vilsnaste: BT!!!
Godaste: Chokladflingorna!
Korkaste: Hissresan de sista 10 minutrarna.
Pinsammaste: Ted i hytten under jag har aldrig...
Dans: Killarna runt äcklet ^^
Fulaste dans: Finnarna som vi dissa haha:P
Chock: amanda o sofia som hitta amandas kusin i deras hytt o trodde de gått fel.
Quiz vinnare: Cornelia
Måltid: Måste fan vara frukosten.
Drama: Förutom de på klubben så när de stora köp momentet kom^^
Äckligaste dricka: GIN tranbär, den blå däremot^^
Smartaste: Den hemmagjorda kylen i handfatet.
Spya: Julia
Sötaste: Nalle i rullstolen.
Jag har aldrig: simons nakna frågor... steka bacon naken?

Citat...

"Nej jag är inte full. är man full förnekar man det"

"Shit amanda vad du e full, du ger mig ju vatten istället för sprit"

"Allt blir lättare om man tänker naket"

"elli har alltid * "

"Va du på kryssning igår? nej... o så var man de ;P;P;p,P;P;P,p"

"Vad va gogos till för?"

"Det är fan bäst att vara asiat, då är man ju skräckinjagande"

"Det är båten som gungar..right?"

"mina eleve är så ambisösa som går upp 5 för att äta frukost..."

:D


taggade tweisar innan.

Lägger upp lite ellibilder sen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0