In my room nydammsuget

tänk de ni smutsgrisar att jag faktiskt städat mitt rum idag :D
*stolt*

funderar på ad jag ska göra ikväll... inget o se på tv, inget o göra på datan, ingen film o se
tror jag, har typ sätt alla hemma o vi äger bara action o thrillers vilket jag inte e taggad på.

Funderar på att eventuellt se blacksnake moan igen jag gillade den, tack för tipset wanda :)



wanda, corney, amanda, elli i höstas
när de va allt för kallt för o sitta i skogen på natten o grilla :P
miss it!
men nu e de våris o snart kan vi dra på våra grillningar igen babes <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅ! det är så mysigt! :D

2010-04-01 @ 22:58:20
URL: http://brungard.blogg.se/
Postat av: elli

LÄNGTAR!

2010-04-03 @ 02:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0