millenium triologin

At robert igår såg vi de 2 första filmerna.

Den första tyckte jag var riktigt bra men lite läskig för mig då de va endel obehagliga bilder som involverade blod så sötis linus satt o höll för ögonen på mig då o då ^^

iaf så den andra filmen tyckte jag bara kändes som nån transportsträcka till tredje filmen. Min nyfikenhet gjorde att jag nyss såg den sista i sjuktdålig kvalite, men jag va ju tvungen o se vad som hände.

Den första var helt klart bäst! Dock måste jag säga att de var väldigt oberäknerliga och chockerade väldigt mkt o byggde upp en viss känsla till slutet kom som bara blev pleeh...

Önskar slutet på filmerna eller ja alla utom 2an skulle vara lite mer som mitten delarna^^

aja nu måste jag bara se de material jag missat o en dokumentär om filmerna o böckerna.
uh jag o min nyfikenhet...

aja jag hade verkligen inga förväntningar på filmerna och hade inte läst böckerna så jag blev
 väldigt positivt överaskad :D

o Noomi Rapace var nog den största överraskningen, vilken tjej!



Jo juste oh my på den där läkaren så himla gullig han va mot henne :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jo juste oh my på den där läkaren så himla gullig han va mot henne :)"



tap that?

2010-04-18 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0