obeskrivligt!

Känslan jag har just nu träningen va ASUM men vad som gjorde den ännu bättre var att efteråt kom Lina fram o snacka me mig o sandra om att vi har vunnit varsit stipendium :D
De stora oxå :O

Helt Sjukt! :D:D
Visste inte ens att vi var anmälda överhuvud taget :P

e så otroligt glad just nu att jag inte kan sluta le :)
en dröm i uppfyllelse lixom :)
känns otroligt bra!

O de vill att vi ska göra en egen koreografi efter att tagit emot det ^^
o herregud så glad jag blev helt WII i hjärnan :$

Tack så jättemkt, hoppas jag inte drömt o vaknar imorrn och inser att de va fejk :(

:D

Kul att få en belöning för de man älskar :$


Jag i danssalen :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

WOOOOAAA haha kan inte fatta det... ja fy fan vi ska göra den coolaste koreografin EVER!!! ;D <3

2010-04-15 @ 10:02:13
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0