sista timmarna som 17åring

Då va de snart min tur, bara några timmar kvar, eller egentligen föddes jag 6 på morgonen så jag kommer inte vara född om ett bra tag^^

Sista bilden på mig som 17,
 vad måste ju jämnföra imorrn o se om de e nån skillad^^


Glad 17 åring :D

haha som kommer vakna som 18, när jag var liten hade jag alltid ångest natten innan min födelsedag för jag inte ville bli äldre. var alltid jätteledsen för att de året aldrig skulle komma tillbaka.

 Kommer speciellt ihåg natten innan jag skulle fylla 10 år. jag var livrädd för att bli TVÅSIFFRIGT, det var ju enormt döden var ju lixom nära...

Nu är jag inte rädd eller har dödsångest jag e bara lite ...
hungrig ^^
måste ta nåt o äta :D

puss på er folk
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0