hello its måndag

Första dagen i min andra vecka av mitt sista år som gymnasieelev
haha fin mening^^

fan va plugget börjar hårt, har en hel del saker o göra den här veckan så de blir fram me te, finn crisp o skolböcker o plugga ikväll till min finafina har repat klart me bandet :)

såhär duktig ska jag va idag...

- Läsa S. 37-60 i boken "hur man botar en fanatiker"
- Skriva Svenska analys av inledningen till Jane Austins "Stolthet och fördom"
- Lära mig häftet me ord till religonen

fan va bra jag e...om jag lyckas dvs, plugga e väll inte min starka sida^^

MEN DE SKA DE FAN BLI!
:)

Har iaf lärt mig ett gäng "svåra" ord som jag ska klämma in i min analys så de ser ut som jag e fett smart :)
haha

nu blire plugg o mellis

PEACE <3



Amanda- the pluggis
Hmm de här kanske kan funka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0