hemma efter en lång daag

Shit vilken dag de här har varit, pluggande, inlämnanden, Qigong, träffa älsklingen o avsluta kvällen me en lång o skön balettträning

o gud va jobbigt de va men så kul. Jag har verkligen bestämt mig jag ska lära mig en hel del under den här terminen :) så jag har en bra inställning, en kropp som e redo att arbeta o en sjuk envishet.

Kan jag misslyckas igen?

jag ska iaf skaffa den där formen o kroppen som jag längtat efter länge nu :)

annars då? jo jag e astrött o ska avsluta min stressiga dag med middag ( dvs fil o flingor o en jättemugg te ) ^^
sen måste jag plugga religion oxå...great

sen blire duscha o somna till Flashdance
ASUM

JAG E GLAD :D

PEACE <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0