inception

Häromdagen va ju älskling o jag o såg inception.
Hade hört väldigt mkt om den så hade höga förhoppningar o kan säga att jag inte blev besviken

väldigt speciell film kan inte säga så mkt om handlingen då de kommer förstöra. När jag såg trailern tyckte jag den verkade tråkig men den var allt annat än det.

när filmen va slut kändes de som man sovit i en vecka samtidigt som filmen gick väldigt fort även fast de va lång!
jag vet konstigt de där lät ^^

ne men seriöst se inception o se den på bio!

men va inte lite småseg för man måste verkligen hänga me, de e så sjukt mkt detaljer i den o de känns som man måste se den fler gånger för att se fler saker. Samtidigt e jag rädd att förstöra den om man ser den igen...
knivig situation.. men måste se bonusmaterial till den iaf

tönt på mig :)

Gu va komplicerat de måste varit o skriva manus till den här filmen...
Brukar förövrigt inte va nåt stort fan av Leonardo Dicaprio men tycker han va asum i den här :D
Men bästa insatten gjorde nog ändå Joseph Gordon-Levitt :)

o juste filmen e inte dödligt seriös hela tiden :P skämten e inte så roliga men man skrattar ändå för de ger en några sekunder att slappna av för jag iaf satt o spände mig under den o kom vid flera tillfälllen på mig själv med att inte andas -.-





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0