Kaggeholm 2010

Danslägret blev jätteroligt jag o Sandra både tränade 43(!) elever och hade kurser me de andra lärarna gu va roligt de va att både få vara elev och hjälpledare, så kul att prova nya saker o jag älskade det.

blev en hel del minnesvärda pass som modern/jazz som amerikanska fotbollsspelare me Monika i ett pyttelitet klassrum i 2h, balettpass direkt på morgonen och streetklass me johan
haha alla 3 gjorde mig lika svettig som jag var blöt på sonisphere men oj så kul det va!

blev väldigt inspirerad o tror jag ska träna mer balett nu.
o de har även väckt frågan hos mig om det är dans eller film som är min grej?

usch va jobbigt ett år till studenten o vad ska man göra sen?

iaf så tillbaka till danslägret, det blev som sagt var väldigt intensiv tmed träningar från morgon till kväll med bara paus vid måltiderna ( som iofs förkom väldigt ofta) haha

men jag e så stolt över alla elever när man såg dem framföra min o Sandras koreografi, det blev riktigt maffigt.

Tack till alla lärare, elever och kökspersonal men absolut ett jättetack till Sandra, de hade inte gått o genomföra det själv.

Gu vilket team vi är.
 haha Även fast vi fick kämpa, göra en dans i ett kök, försöka hålla elevernas energi uppe och tampas med träningsvärk har vi gjort bra ifrån oss, jag e nöjd iaf.


Kaggeholms folkhögskola


Lite danselever


Glad sandra som badvakt


Mitt lille rum, gu va smart me ett handfat i rummet, borde man ha hemma...



My skrivborde me massa "viktiga" saker.

Tack för i sommar dansare hoppas vi ses nästa sommar igen


Kommentarer
Postat av: Sandra

naaw känner detsamma! <3 :D jag blev så himla stolt när dem framförde vår dans, helt sjukt att vi lyckades! :)

2010-08-17 @ 15:33:56
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0