Sonisphere 2010 Stockholm

LERA, REGN, ÅSKA, LUFTMADRASSER, HÅRDROCKARE, KISS, LERA, LERA OCH LERA!

Men framförallt jävligt många bra band :)

haha ja dagen blev helt sjuk iaf för alla som inte väntat sig regn haha
ingen kan ju undgått gårdagens oväder men att vara utomhus utan någonstans att sitta i 14h blev ett minne för livet.

Under Alice Cooper va vi nära på att ge upp. haha men suget efter att se Maiden gjorde de värt att stanna WIIE
glad att vi gjorde de :)

Det är spännande när man kommer till den gränsen att man bara skiter i allt
- strunt samma om man e dygnsur, lerig och fryser jag orkar inte bry mig längre.

Tur vi hade vår Pettson och Findus Luftmadrass som visade sig fungera till att möjligt som
regnskydd, surfingbräda, pulka, kläder, sittunderlag osv...

haha maten kan jag berätta att jag vet inte ens hur den smakade o inte åt man för att de va gott utan för att överhuvudtaget få någon energi. min pizzabit blev helt svampig av vattnet och colan tappa all smak o rann nästan över haha

Kan säga att ingen där hade starköl i sina muggar av vattenmassorna ^^

haha helt asum upplevelse
Russinfingrar, 45min kö till toan, lervälling, folk som kissade i leran rakt framför näsan på en, Cooper som dog 3gr på scen, jävligt mkt folk, en helvetes promenad hem, folk som gav upp, folk som spydde

de bästa måste varit när 45 000 pers försöker ta sig ut ut festivalområdet genom samma ingång sjungandes på always look on the bright side of life samtidigt som man skrattar åt folk som trillat i leran och försöker hålla sig själv från att göra samma sak.

HAHAH helt sjukdag både den värsta o bästa på länge fan va asum!!

lägger upp lite bilder från dagen o roberts filmer eller mja några av dem.



Fredde gjorde ett fynd i leran


Härligt svenskt väder




Glada gäget :P
när de fortfarande fanns gräs kvar på marken :P


Glad men blöt fredrik




Vägen därifrån så jävla asum

FLER KLIPP IMORN!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0