trött cheej

Ligger i sängen o orkar faktiskt inte ta mig upp ^^
Blev ingen ordentligsömn inatt.

Först musikvideoispelning hela dagen som kom dogge o hämta mig o vi åkte till hans polares föräldrar för att hämta några sladdar till julpyntet på hans bil (dvs en jävla jättetomte i grillen, ljusstakar, ljusslinger o hela köret)

Sen blev det åka till Vällingby för att hämta en polare till honom där jag fick lite barndomsminnen från när jag bodde där ^^

Sen in till stan till hans garage för att byta bil o så skulle han fixa de sista dekorationerna innan Lucia cruicingen o sen blev det in till sveavägen. vi skippa kaknäs.

Det va mys o sen sluta vi kvällen på moonshine o sen skutsa vi hem polare till dogge o sen sov jag hos honom, trött som satan...kan inte vara bra för kroppen o vara ute i kylan så länge.

nu e jag trött som satan o väntar på att pizzan ska bli klar o sen att baby ska sluta jobbet :D
hihih

ha en mysig söndag
PEACE


Random pic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0