trött tjej

Skulle ljuga ganska hårt om jag sa att jag var pigg...
e så sjukt trött så nu blir det att mysa ner sig i sängen med film och popcorn.
MYS!

Gårdagen (jag vet det var tisdag) men började iaf på nivå, sen drog vi vidare till Rose.

Nivå va ASUM, bra stämning, goda pommes (xD) och allmänt sjukt jävla kul.
Vägen till Rose var kul, konstiga människor, pardans till the saxofon man o en liten promenadis.

Men när vi kom fram till Rose floppade allt!
Orkar inte gå in på detaljer men det var så sjukt jävla ovärt! Var tog respekten för andra vägen?

Sammanfattning
Vi borde stannat på nivå, vi borde inte köpt NT biljetter, vi borde inte ställt oss i garderobskön, vi borde haft kul

Dogge va iaf jättesnäll och kom och hämtade oss.

Nej see ya babes
PEACE








Hahah rödjackorna

Tack iaf till fia som hjälpte mig, dogge som skjuta mig och Linus som älskar mig
O såklart alla andra som gjorde första halvan av kvällen ASUM :)
<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det e lugnt Mandi! <3<3

Du och jag råkar alltid ut för någonting xD

2010-12-10 @ 11:58:18
URL: http://brungard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0