Coat of many colors

Sitter i köket o väntar på bejbi så vi kan äta lunch.

idag tycker jag faktiskt de e mysigt o ganska skönt att de fina vädret tagit en paus sitter i mina mjukisar o dricker te blir film efter lunch o mys i soffan :)

ska nog bara försöka ta mig ut o köpa nåt namnam till filmen

igår såg bejbi o jag Shrek den första och ända såklart!
jag har faktiskt inte sätt 3an och (4an)

men den föösta loove den e så mysig, såg den på bio första gången nu kan jag den utantill men hade faktiskt inte sätt den på mer än ett år så de va kul :D

"Han försöker nog konpensera för nåt..."

HAHAH bästa :D





asså den får en att vilja ha (va) en åsna :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0