diddelidi

yeah känner mig så vuxen nu när jag har ett nyss kort MED en fågel på
yeah :P
haha eller nåt sånt.

Tänkte iaf berätta lite om filmen igår. Vi såg Transporter 3
(dock ligger jag lite efter o har inte sätt 1an o 2an än haha ivland kan man inte fatta att jag pluggar film... :$)

iaf tyckte den va riktigt lyckad, värd o se verkligen. spännande, massa biljakter o en hel del slagsmål scener en typisk "pappafilm". haha

Ne men den här fransk-amerikanska action filmen från 2008 rekommenderar jag att se för den som just vill se överdrivna specialeffekter, kampsport, biljakter och sexiga rödhåriga tjejer.

En bra action helt enkelt.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej svensk. säg bakom mig..

2010-07-29 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0