godmorgon

Gårkvällen blev mys jag älskling marre o erik drog ut o tog några cider o snacka o nästan kolla fotbollen.
Dock tog det ett tag innan vi kom dit för SL inte direkt är att räkna med.

vad e det för bussar som inte går på vintern för de inte klarar kyla men inte heller på sommaren för de inte klarar värme så alla bussar går sönder.

Ska man behöva vänta mer än 2 timmar på en extra buss?

så pga den händelsen va jag väll lagom taggad att dra ut sen men de släppte som tur var...

så de blev en bra kväll som slutade på donken :)

tack folk för myskväll

nu ska jag snart åka o gratta min lille kusselin som fyller 3



Gårdagens klädsel

Vad ska man ha på sig idag då utan att dö av värmeslag?
hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0