shopping

drog till stinsen o spenderade lite pengar. dock inte på de jag behöver dvs örhängen helt i plast.
baksida o staven o allt asså så om nån har tips på var man kan hitta de snälla HÖR AV ER till mig! :D

aa men de blev lite småsaker som jag blev kär i.



Militärgrönt linne med brunt och guldfärgat ormmönster på framsidan.
Normalt så e jag lite skeptisk till djurmönster (speciellt leopard som de flesta vet :P)
men den här gilla jag :D



Vita skor me spännen (dock fejk)
AA jag vet jag e väll inte direkt personen med lite skor men blev helt kär o va tvungen o köpa ett par till :)
har ju velat ha vita klackar ett bra tag men inte hittat några bra men nu så hitta jag en kärlek.



Silverfärgad ring
ooh my tänkte jag när jag såg den här skönheten^^
love silverringar o den här va så orginell tyckte jag :)
de hade bara fått in en oxå hihi lovar att nea kommer tycka den e gräslig haha men i like it
såfin såfin

ja så va man lite fattigare igen :P dock inte så mkt
 vilken fyndare jag e haha ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0