det blir en diss

aa idag e dagen som alla diskuterat så länge, dagen som alla tidningar skrivit om i månader, dagen då vår Kronprinsessa ska bli Daniels lilla prinsessa.

Jag pratar såklart om bröllopet mellan Victoria och Daniel som jag antar att ingen har missat.
Själv dissar jag Bröllopet inte för att jag tycker de e fel eller så utan jag har faktiskt ingen direkt åsiskt om de. Dock tycker jag medierna gjort en för stor grej av det.

Jag menar att jag dissar att åka o titta på dem för som sagt var min gammelmormor fyller år idag o de blir utomhusfest at mormor o morfar :)

hoppas bara vädret håller för nu e de ju fint men man vet ju aldrig me svensk sommar den kan snopet ändra sig bara för o jävlas lite.

aa men jag kan väll säga grattis till Victoria och Daniel
och Grattis Sesse!


sen kan jag passa på o nämna andra saker som hänt de här datumet

- Ja min gammelmormor Sesse e född då
- Kungligheter har en tendens att gifta sig då
- Linus papa även född samma datum
- Jag e döpt
- Mamma e döpt
- Mormor e döpt

ja där ser man. o om nån e intresserad är det 4h och 25 min kvar nu till bröllopet...
Aftonbadet ftw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0