godisvanor...

Jag har för vana att alltid plocka godis me de rosa spadarna jag vet töntigt men de känns bättre då av nån
skum anledning^^

hällst köper jag godis på Willys för de har de söta burkarna + de har oftast färskt godis namnam

tyvärr har de dåligt lakris utbud men de har skruvar o fiskar iaf o jag har precis upptäkt att jag älskar-
saltlakritsägg me salmiak fylling namnam ^^

gillar oxå att smått o gott inte har sånadär spadar i plast så de e skönare o sötare o använda^^

sen en annan sak e att jag väldigt sällan plockar godis längst ner av naturliga skäl

barn!

behöver jag säga mer?
jag vill iaf inte ha bebis slem på mina godisar :)
nä vet du vad^^

en annan sak jag brukar göra e att ta lite extra salt från djungelvrålen för visst e den nam när de fastnar på choklad eller nåt annat godis^^

jag e knäpp



jag o min kära godisburk^^

snygg censur i know so hot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0