godnatt köp en katt eller möjligtvis en hatt

jag e tråkig jag vet men ville bara rimma lite ^^

min dag blev fullt upp :O

börja me sushi me robban sen blev de storhandla me han o lunne, samla massa vuxenpoäng då vi...

1. Storhandla
2. med kundvagn
3. På willys


*Känner mig stolt*

Eller nåt i den stilen -.-

sen blev de hem o den till mormor för o leta pump o madrass.

Kan för övrigt berätta att jag testade sovsäcken i hallen... den fungerar
e dock inte så skön...

sov sött vakna blött :)


the sushi todaaay



HAHAHAH fulaste äckelbilden tönt på oss jag sätt!
haha o juste har inte sånna ben irl *blink*

inte sånt ansikte heller för den delen...
... or do i

hihih

*evilface*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0