hallonlakrits

Ja jag älskar ju kombinationen men på läskedryck blev jag smått skeptisk.
men va tvugen att köpa den mörktröda läsken iaf eftersom min gamla favorit banan/choklad läsk var en riktig hit.

smakar först hallon men sen kommer eftersmaken av... ja lakritshostmedicin.

första sippen va den inte bra.

Men efter att ha kylt den ordentligt o haft is i så blev den riktigt god!

Smakar som hallonlakrits isglassarna namnam smält glass... eller nåt sånt

iaf så har jag snart lyckats dricka upp hela o sen va faktiskt god men frågan e om jag kommer köpa den fler gånger... aa om jag har is hemma så :)

tur jag gav den en andra chans.

Men saknar den älskade banan/choklad läsken :(

Kom tillbaka min vän






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0