Hallonpaj 2lax10

Hemma efter en skön midsommar helg på Vässarö me folk
blev myspys :)

Sol, brända näsor, kåsor = Plastvinglas, jävligt mkt mat.

haha folk fatta ganska tydligt att vi inte e några scouter direkt men kul hade vi o nu har jag sovit i tält oxå
SPÄNNANDE!

kan jag bocka av en sak på vår
saker-vi-aldrig-gjort-som-vi-ska-göra-i-sommar-lista

Matvrak som vi e köpte vi lite väl mkt mat kanske så vi roa oss med att försöka äta upp allt innan hemfärd haha xD

nemen tack för en mysig,orginell midsommar gillar er <3



2km långa prommenaden till båten




I väntan på next båt :)



Uppsättning av tält min starka sida de där



Uppsättning av tält 2 älsklings starka sida :)



Världens kanske smartaste väska :)



Matlagning robbans starka sida ;)



Midsommar stååång



Dans kring granen  stången

"En riktigt bussig svärmor vill jag ha"

"tvångströja någon?"

haha klockrent!



Glad trots mörkamoln söter!



SillLunch blev e iaf ;)



Namnamnam



ÅÅ love skärgården!

kan oxå tillägga att vi e SOS skadade :P


Vet mkt pix menmen :)
we like pix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0