honey im home

Hellu folk ja jag e hemma men kände inte för att sätta mif vid datan de första jag gör på update kom idag istället :)

Linus land blev asum, ska sno pix från robban o ladda upp dem sen så ni får ta del av vårt äventyr...
Ne men vi hade jättekul iaf

gaah de regnar de gör mig sad jag vill inte de för jag ska bära möbler inför festen imorrn... oh fuck, varför regn? :( o jag o nea som e påväg till stinsen nu kulers att åka i spöregn...

aja vi får se hur vi gör men nu ska jag ta på mig gummistövlarna o gå ut.

tur man har blommiga stövlar så man inte ser alltför bondig ut :P



Lycka till me att ha rakt hår idag... ens nån ide o platta?
tror ikke de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0