morrn morrn

de e en trött tjej som ligger i sängen o skriver de här just nu.
helt ärligt känner jag mig inte på topp. e fortfarande förskyld + har pollen just nu o no meducin
jag vet men de låter bättre me meducin ^^

ska snart duscha för o sen styla min kära syster inför hennes bal asumness :D
hon kommer bli så söt så :D

sen blire fest me my bff robban :P haha
vi börjar at honom o sen drar vi vidare.

min mobil skriker på mig den behöver kräm så om jag inte svarar nu så e de för den kommer laddas o jag hör inget för mamma spelar ebba grön på högsta volym i vardagsrummet^^

haha love it

ne nu ska jag duscha o känna mig lite småfräsh.

puss på er








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0