stressig dag^^

Börja me att jag försov mig till min skolavslutning great :D
haha ne men så va de avslutning i aulan o bladibla som vanligt men efter de skulle jag o Julia jobba me o filma studentlunchen. Vilket va kul, dock va inte klackar de otimala skovalet när man ska stå ett bra tag menmen :P

vi fick oxå coola tröjor, visar sen^^

nemen sen efter de va de lite efterarbete som drog ut på tiden o vi fick extra arbete iform av att sätta ihop Vevax DVDer åå great -.- men de va kul linus kom sötisen me mat till mig o hjälpte oss :D:D:D

aa iaf så sen blev de lite redigering o så i lite för många timmar men men att få betalt för nåt man tycker e kul e ju inte så illa precis:D






Min otroligt nyttiga frukost^^


lite pyssel sådär


Hey teddy


Ne vadå? vi överkonsumerar inte band ^^



söta brutala juliet




hejdå kära arbetsplats :P

haha Nu e de lov fan va skönt

TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0