Avatar 3D

ja jag vet jag e lite sen o se den men de var värt väntan.
jag hade inte direkt några förväntningar på filmen så jag blev heller inte besviken.
jag tyckte filmen var riktigt bra o de där extra 50kr för 3D va det absolut värt!

även om jag som då hade dubbla glasögon på mig kände mig smått ocharmig va det väldigt kul att se den.
linus va helt fast hihi min lilla SF-nörd :)

nemen bra handling även om jag inte riktigt hängde me i början även om vissa scener enligt min mening kunde tagits bort. gillar att 3D effteterna inte var alltför många extrema så man slapp huvudvärk.

 aja i like

riktigt sugen på att köpa filmen så man kan se alla spännande extramaterial haha ja de är sånt jag e mest intresserad av :$ såg iofs en kortfilm om bakgrundsarbetet men ändå^^

aja se en om ni inte gjort det.
handlingen låter töntigare än den e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0