dokumentär

jaja jag och mina dokumentärer...
hitta en kort dokumentär idag om metallicas låt enter sandman som förövrigt e en väldigt bra låt!
kolla in den den ligger inne på svt play till och med 19april.
checka in den!
dock väldigt töntig berättar röst -.-

annars ja en lugn dag :) känns bra faktiskt jag e helt seg idag o trött ska ta en PN innan maten.
tänkte faktiskt laga tacos dessutom  :) namnam

lite tv planer ikväll =

-Stjärnkockarna,
på onsdag sänds den inspelningen vi va på.

- Svenska hollywoodfruar,
i know så knas men maria montazami är ju hur härlig som hällst!



aa juste slänger upp Enter Sandman här oxå så ni kan njuta lite medans ni läser min bloggis ^^
glöm inte spana in låtens historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0