i my säng

yes jag har inte ens gårr upp idag, bara orkar inte e så jävla trött. kollat en del filmer o sovit sköönt!
ska nog gå o duscha sen o måla naglarna om jag orkar :P

såhär trött brukar jag aldrig va :S förutom nör jag e sjuk då men då e man ju typ inte levande.

jag älskar ju disney filmer som ni vet men en film som jag faktiskt inte gillade som liten va Hercules.
jag kom faktiskt inte ihåg ens vad den handlade om o jag har ju ändå bra minne.

Enda scenen jag kom ihåg va den när han ska rädda Meg från döden.
Usch inte konstigt jag blev rädd för den som liten.


iaf så såg jag o nea den för ett tag sen o nu uppskattar jag den riktigt mycket!
Favorit scenen e den här, så skön :D
love musorna så roliga.



Men linus du förstörde min tina turner låt me att påminna mig om Hercules :(

iaf så lyssna o njut älskar den här versionen för Myrra Malmberg har sån härlig sarkasm i rösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0