in bed mys pys

ligger i sängen o äter godis o ser grease o väntar på tvätten.
gårdagen blev bra eller iaf inspelningen hos olivia blev det mer fail för mig o nån jävel snodde mitt busskort så jag fick promenera från solna till sumpan me fia (tack gumman) o sen kom mamma o hämta mig mitt inatten.

aja då har man gjort de oxå :)

ska dra till kista (som jag inte gillar) o möta robert, linus o kanske erik snart o gå runt lite mys jag e sugen på hamburgare^^

hoppas jag hittar nåt fint:P
dock inte dyrt



e just nu på den här scenen hihi skrattar fortfarande men börjar bli störd på att kunna alla repliker :P
haha


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv amanda! <3

2010-03-27 @ 20:51:40
URL: http://brungard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0