in bed

hej alla glada :)
här sitter jag i pyjamasen o slö kollar extra material till film o apropå fil så såg jag No Reservations igår.
den e ganska mysig måste jag säga, fin film o jag som gillar mat tyckte den var extra trevlig med alla matreferenser.

lite små seg kanske plus att jag tycker musiken va helt fel för filmen men men.
måste säga att den har väldigt många uttänkta snygga klipp som uppskattades!

det bästa är scenen är när de pratar om att det borde finnas en kokbok över livet, kolla in den!


Den här trailern gör dock inte filmen rättvis tkr jag den får den att se ut som en tråkig romantisk tjejfilm vilket jag inte tkr den är. menmen ...
de är en intressant film

plus att är inte Catherine zeta jones sjukt vacker?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :) såg att du var villig att hjälpa mig med en blogg design.. :) och de vore väldigt snällt av dig!! :)

2010-03-16 @ 22:12:06
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0