lite smått irriterad

min tv  fungerar inte -.-
o jag som bara ville mysa ner mig i sängen o se nån mysig disneyfilm i de dåliga vädret, de brukar ju alltid  muntra upp mig men ikke.

aja varit me bandet hela dagen o skulle pplanera lite inför musikvideoinspelingen
hej jag e megastressad o planeringsgalen, sen när började jag kunna planera :S

antar att man kan allt när man inte har nåt val...

fan ta min tv :( o de äckligavädret

jag e hungrig men ikväll blire min favort chilifisk namnam :) o great så kommer jag stinka vitlök imorrn men men :p

IAF SÅ HAR JAG CHECKAT EN SAK PÅ MIN ATT GÖRA LISTA

alltså hitta inspelnings datum o tid på satilliten, tyvärr kommer man missa en den (hela?) festen på fredag.
bajs på det.

aja at fia igår va mys drog hem till linus rätt tidigt o sov där myys:)

aja nu ska jag beklaga mig över min tv o äta lite av min favorit choklad så puss på er
jag e  sorglig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0