my favoriter

Tänkte lägga upp mina favorit nagellack från depend.
tycka vad man vill om depends nagellack men jag gillar dem, massa olika färger, rymmer lagom mycket så de inte hinner bli gamla o prisvärda!
här e mina favoriter just nu.


41:

Väldigt stark blå, matchar linus moppe o blir verkligen jättesnyggt både på långa och korta naglar.

191:
 ÄPPELGRÖNT! de där beskrev den här färgen väldigt bra ^^ skitsnygg färg dock blir den bäst med två eller 3 lager färg. letade efter en snygg grön färg länge o den här e min favorit.

58:
Att beskriva den här färgen känns lite konstig den e ganska ljuslila men med små glitterkorn som glittrar i alla färger. snyggt både me ett och två lager. har det på mig nu och är alltid ett säkert kort då det passar till allt!

34:
Troligen det sötaste rosa nagellacket i min samling^^ älskar färgen så söt o e jättesnygg att göra franskmanikyr med! gillar att matcha det med guldfärger.

104:
Grått metallicnagellack föredrar det här gråa framför svart nu när det börjar bli vår. finaste grå färgen som skimrar i silver o ger ett väldigt metalliskt intryck.

166:
 Hihi nu när det börjar gå mot ljusare tider och påsken känns de extra kul med gult nagellack. fräsht o gör mig glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0