time for...

thaimat i sängen o the osbournes hihi myyys

my day blev inte som jag tänk, väldigt knasig i övrigt:P
började med långsovmorgon tacos till frukost perfekt väder kommer ut på väg till bussen och whoops halkar på rumpan. kankse ändå tur man har vinterjacka fortfarande de blir mjukare så.

iaf va min dag mysig dock kanske kryssningen kommer bli inställd vilket de käns som jag menar regler är regler o ted e envis. + har verkligen inte råd att betala mer för en ny hytt.

iaf MUM me fanny blev kul kändes som alla gjort massa o vi typ inte var klara men det visade sig att vi faktiskt gjort mycket :P diggar vår spelmusik asså
"det beror ju på vilken stad man e i" xD

sen blev det stinsen me fanny, elli o olivia myyys tjejor :D
hiihi vanilj milkshake för mi ^^ NAMNAM

o en konstig sak hände mig o olivia på väg hem!
bussen bara körde upp brevid oss o han som körde veva ner rutan o ba "ska ni till sollentuna, häng me!"
vi typ wtf okey :D
så vi tog sällis hem :)

aja nu ska jag softa lite me te + djungelvrål o choklad ^^

puss på er!

jag saknar min bejb :(
kom hit o sov me mig de e tomt i min säng :(
du e bäst min rocknalle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0