tjockisprogram?

så nyss ätit middag - namnam

iaf de jag ville säga va att jag slog på tvn o såg att det var "du är vad du äter" asså inget illa menat mot överviktiga människor de e bara det att jag hatar tjockisprogram, speciellt eftersom man själv precis käkat -.-
o varför i hela friden sänds de när man äter?

typ biggest looser går när det e mellis dag o du e vad du äter när det e middagsdags
hur bra planerat var det egentligen?
själv blir ajg illamående när jag ser de strora uppdukade borden med va de ätit på en vecka,
 kom igen kasta bort mat de det är människor i världen som svälter. :S

ne jag förstår inte de där, nog för att jag själv äter lite mer en jag behöver under en vecka jag me men usch!





e det bara jag som tycker att anna skipper ser ut som en typisk rödvin o mögelost människa?
o hon själv har ju inte så perfekt hy... whats up med de där?

dessutom tror inte jag på att lightprodukter och massa tillsatta extrakt o drinkar hit o dit är bra för kroppen.
ät de man vill men i en måttlig mängd så tror jag att man mår som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0