trött tjej

tröttis ska nog sova snart har sjukt mkt o göra o de käns som min tid inte räcker till.
hela min vecka kommer vara stress känner jag

mån:
planera film, gymma? ,filma scenerna med "sångaren", fixa kläder + eventuell annan styling

tis:
 ljudlägga min o fannys flashfilm + skriva mitt tal om filip o lära mig set utantill, måste även städa klart övervåningen, shit började ju i torsdags :$

ons:
börja klippamaterial med "sångaren", hålla tal om filip, dansa, måste hitta ljusteknickerna!
kolla eventuella statister

tors:
Planera redovisning av spelmanuset -.- kolla allting inför fredag med kläder, ljus o musiken...
hmm hur ska
vi spela upp låten mina vänner?

fre:

redovisa filmmanus? spela in musikvideon (HJÄLP), fest at olivia, gu kommer vara ett vrak denna dag...

usch blir trött av att tänka på det stessmaja jag e.
godnatt


ge mig ork o lite tur att klara den här veckan med de lilla förstånd jag har i behåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0