design ändringar

yes fixat om lite på bloggen tack linus för hjälpen sötis :D
ville göra den lite sommrigare^^

e dock inte klar än...

Gårdagens skiva blev jättetrevlig o jag hade kul iaf... dock dålig dag då jag skulle upp tidigt imorse
men allt gick bra, va sjukt nervös inför talet o höll på att svimma innan av olika anledningar -.-
typiskt mig

men de gick helt okey även fast det inte va så "festligt"

TV programmet gick oxå rätt bra men de va jobbigt att vi kom igång så sent... -.-

aja efter plugget va jag på möte i kulturskolan-berättar senare why
o va me lunne sötisen hade köpt glass till mig ^^

sen blev de genrep några timmar...

ne nu ska jag ta mig lite kvälls te

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0