god morgon... oj kväll menar jag

Fan vaknade för en stund sen somna till hells kitchen o jag som hade asmkt att göra... :(
Så nu blire till o äta lite green curry för att försöka skrämmabort mitt halsont hoppas det blir riktigt rädd!

Men nu blire till o skriva tal också fan har ingen inspiration

btw jag e trött på oambisösa människor just nu

Hela min dag har varit åt helvete... ingen dans ingen filminspelning o ingen tuss.

när jag e klar ska jag sova o hoppas på en bättre morgondag... då blire väldigt många timmar dans förhoppningsvis

o juste whats up me att vuxna tror alla tonåringar e ligister, ser jag gangsta ut?
jag o Sandra fick en utskälling av världens otrevligaste vaktmästare idag när vi bad honom öppna salen -.-
Vadå e inte vaktmästare i skolan för att hjälpa elever?

ne nu måste jag konsentrera mig på vad som var bättre förr.

GE MIG INSPIRATION NÅGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0