hallå solen

ååh love till dagensväder :D

gårdagen blev asum mys började kvällen at fia sen drog jag elli o fia vidare till Nivå o mötte Olivia blev ett hastigt besök innan vi skulle till Nimb som va fel dag xD så de va en gayklubb me massa transor fett kul men vi drog vidare till Chaplins istället

myspys tackar tjejor

sen på kvällen eller natten menar jag kom linus förbi o sov hos mig haha sötisen hade me sig frukost för han vet min kyl e så tom :) så imorse blev de frukost i solen på balkongen mys

nu har jag precis klätt mig o ska ta en cykeltur till stinsen, jag e sugen på festis...

o jag har my blommiga klänning idag :D makes mi happi


Jag o elli på Chaplins


blommiga klänningen idag :D


jag just nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0