hemma igen :)

Så trots att jag varit ledig blev den här dagen inte så lugn
började me promenad i värmen o köpte pepperoni special pizza namnam

sen blev de träning nån timme me sandra innan jag skulle hem o fixa smink o kläder inför kvällen

sen fick jag åka till mamma för o hämta lite småsaker som vita handsken ;)

sen blev de uppträdande på vårkonserten, intressant även om jag inte fattar hur dålig den scenen e o dansa på. den e verkligen skitbra till allt som inte e dans xD
för den e liten, trång o hal :P + nu stod de massa instrument där oxå o band o jox men jag tkte vi löste allt bra :D

btw creds till emil bra jobbat mannen :D

hade kul oxå wiie

sen blev de kvällsmat på donken me lunne å så mys o massa prat såklart
åå gillarej älskipälsk

<3



Blev rätt dramatiskt smink idag :D syns dock inte på den här bilden men de blev svart,blå och silver :)
löv it dock lite drastiskt för mig att ha till vardags men på scenen blire finfint :)

nu ska jag drick favort bubbel me apelsin o granatäpple

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0